Hugo Boss

  • Sản phẩm
  • Về chúng tôi
  • Tin tức
  • Bộ sưu tập
  • Catalogue
  • Hệ thống cửa hàng
  • View:
Sort by: Sort by:

HUGO BOSS


 
THÔNG TIN THƯƠNG HIỆU
  Tập đoàn thời trang cao cấp Hugo Boss hay còn gọi là Hugo Boss AG được thành lập bởi Hugo Boss tại Metzingen, Đức. Với những thiết kế độc đáo và luôn đón trước các xu hướng thời trang, Hugo Boss là thương hiệu của sự sắc sảo, sang trọng và đẳng cấp, là biểu tượng đúng nghĩa của thời trang.
Hugo Boss có 2 dòng sản phẩm là Hugo và Boss. Dòng Hugo được ra mắt năm 1993, hướng đến những khách hàng có phong cách trẻ trung và sành điệu. Ban đầu, Hugo chỉ sản xuất các bộ sưu tập dành cho nam giới. Đến năm 1998, bộ sưu tập đầu tiên dành cho nữ giới ra đời, mang lại cho thương hiệu những thử nghiệm mới và đi đến sự phát triển mạnh mẽ các sản phẩm dành cho phái đẹp.
Trong khi đó, Boss là dòng sản phẩm chủ đạo mang đến thành công của công ty, ra mắt những năm 1970. Boss bao gồm 3 nhãn hiệu con là Boss Black, Boss Orange, Boss Green, trong đó Boss Black chuyên về trang phục công sở thanh lịch và quý phái, Boss Orange chuyên về trang phục hằng ngày và Boss Green cung cấp trang phục thể thao.
Vào năm 1984, Hugo Boss giới thiệu sản phẩm nước hoa đầu tiên. Từ đó cho đến nay, thương hiệu không ngừng bổ sung các mùi hương đặc trưng vào dòng sản phẩm này, đưa nước hoa Hugo Boss trở thành thương hiệu nổi tiếng không kém các thương hiệu mỹ phẩm khác. Những chai nước hoa hổi tiếng của Hugo Boss gồm có Boss Bottles, Boss Soul, Boss in Motion, Boss in Motion phiên bản giới hạn và Boss Slection. Ngoài ra còn có các dòng Hugo Dark Blue và Hugo Deep Red cũng gây ấn tượng tốt với khách hàng.
Hiện nay, Hugo Boss có 6,102 điểm bán lẻ tại 124 quốc gia trên toàn thế giới, 364 cửa hàng với hơn 1000 cửa hàng được nhượng quyền, tập đoàn đã bán ra được 1,7 tỷ euro sản phẩm vào năm 2010.
Địa chỉ cửa hàng:
  1. Hugo Boss Vincom A, 171 Đồng Khởi, Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM
  2. Hugo Boss 60 Lý Thái Tổ, Hoàn Kiếm, Hà Nội
 

HUGO BOSS


HUGO BOSS is one of the market leaders in the upper premium segment of the global apparel market. It focuses on developing and marketing of premium fashion and accessories for men and women. Headquartered in Metzingen, the company generated with almost 14,000 employees net sales of EUR 2.8 billion in fiscal year 2015, making it one of the most profitable listed apparel manufacturers in the world.

The fascinating brand world of HUGO BOSS comprises the collections of BOSS, BOSS Orange, BOSS Green and HUGO. The brands cover a comprehensive product range encompassing modern apparel, elegant eveningwear and sportswear as well as shoes and leather accessories. Licensed fragrances, eyewear, watches, children’s fashion, home textiles and writing instruments round out the ranges.

The reputation of the BOSS core brand shapes the overall perception of the brand portfolio as a whole. For this reason, the Group is focusing brand communications even more intensively on its core brand than in the past. Apart from traditional marketing instruments such as print and out-of-home media, it increasingly reaches the relevant target groups using digital channels. Retail marketing activities aimed at the established flagship store portfolio, fashion shows and sponsorships continue to play important roles. 

 
Sports sponsorship activities focus on premium sports such as Formula 1, golf, sailing and soccer that are an ideal way to convey brand values such as dynamism, perfection and precision. In its arts sponsorship activities, HUGO BOSS underscores the common ground that art and fashion share with respect to design, aesthetics and creativity. The Company emphasizes these attributes further with high-profile fashion events in the world’s fashion capitals that raise the desirability and acceptance of the Group’s brands among key target groups, while adding emotional appeal to the HUGO BOSS brand world.

Over the last few years, HUGO BOSS has expanded its own retail business significantly. The number of points of sale owned by the Group rose to 1,113. These include freestanding stores operated by the Group in prime locations, shop-in-shops operated by the Group on multibrand retail space and factory outlets. The e-commerce business also grew in importance in 2015, with customers from a total of 11 countries – Germany, Great Britain, France, Spain, Italy, the Netherlands, Belgium, Austria, Switzerland, the US and China – now able to order the collections via the online store. Further expanding this sales channel and linking it to the bricks-and-mortar retail stores was one of the Group’s most important projects in 2015, and should enable HUGO BOSS to offer its customers an even more convenient shopping experience in the future.

In fiscal year 2015, 60% of Group sales were generated in the own retail business. Wholesale business contributed 38% to Group sales at around 6,450 wholesale points of sale. The remaining two percent of sales were generated from licenses.
Apart from prototypes, sample pieces and individual orders, the Metzingen site mainly produces suits, jackets and trousers in small series. This is also where HUGO BOSS tailors its Made to Measure suits. Additional own production facilities are located in Izmir (Turkey), Radom (Poland) and Morrovalle (Italy). By using its own production facilities, the Group secures critical expertise while enabling the further development of quality standards as well as an optimal goods availability.

In addition, for selective product groups, HUGO BOSS conducts business with a network of trusted and carefully selected partners worldwide who provide long-lasting expertise of textile processing and modern technologies. These partners not only meet the Company’s high quality standards but comply with internationally recognized labor and social standards. To ensure the compliance of these standards regular audits are conducted by both the Company’s own auditors and external, experienced service partners.
 

 
Thời trang nữ - tiềm năng lớn của nhà mốt Hugo Boss

Thời trang nữ - tiềm năng lớn của nhà mốt Hugo Boss

Dưới sự dẫn dắt của Jason Wu, Hugo Boss liên tục ghi nhận sự tăng trưởng ấn tượng của mảng thời trang nữ cao cấp.
Thời trang cao cấp Kenzo và Hugo Boss đổ bộ

Thời trang cao cấp Kenzo và Hugo Boss đổ bộ

Khách hàng sẽ có cơ hội sở hữu những sản phẩm đến từ hai hãng thời trang cao cấp Kenzo và Hugo Boss với mức ưu đãi lên tới 70%.
NHỮNG NHÀ THIẾT KẾ CHÂU Á GÂY TIẾNG VANG TRONG LÀNG THỜI TRANG THẾ GIỚI

NHỮNG NHÀ THIẾT KẾ CHÂU Á GÂY TIẾNG VANG TRONG LÀNG THỜI TRANG THẾ GIỚI

Nhiều nhà thiết kế tóc đen, da vàng đang dần chiếm những vị trí quan trọng trong cỗ máy thời trang khổng lồ của thế giới
Hugo Boss Sees Chance of Returning to Profit Growth in 2017

Hugo Boss Sees Chance of Returning to Profit Growth in 2017

After years of struggle, Hugo Boss is seeking to revive under the leadership of Mark Langer, the former finance chief who was promoted to chief executive officer in May.
HUGO BOSS REINVENTS MODERN MENSWEAR

HUGO BOSS REINVENTS MODERN MENSWEAR

What men need now is an alternative, more flexible approach to suiting that will take you from a workday to the weekend - and that's just what Wilts’s team delivered with his first menswear collection as chief brand officer at Boss. We zoom in on his New York Fashion Week Men's debut ...
Hugo Boss And Burberry Have Just Given A Bullish Signal For The Fashion Industry

Hugo Boss And Burberry Have Just Given A Bullish Signal For The Fashion Industry

Hugo Boss (OTCPK:BOSSY) and Burberry (OTCPK:BURBY) (OTCPK:BBRYF) reported better-than-expected results for the quarter ended December 31, confirming an improving trend in the fashion and luxury industry. Hugo Boss now expects sales and operating profits to reach the upper end of its previous ...
Giải mã thành công của đế chế thời trang Hugo Boss

Giải mã thành công của đế chế thời trang Hugo Boss

Hugo Ferdinand Boss đặt nền móng cho sự hình thành và phát triển của đế chế thời trang Hugo Boss bằng một khởi đầu rất khiêm tốn chỉ từ 6 chiếc máy khâu.
CÚ ĐÚP MỚI CỦA HUGO BOSS TẠI THỊ TRƯỜNG THỜI TRANG CAO CẤP VIỆT

CÚ ĐÚP MỚI CỦA HUGO BOSS TẠI THỊ TRƯỜNG THỜI TRANG CAO CẤP VIỆT

Với sự ra mắt cùng lúc hai cửa hàng mới ở TP. HCM, thương hiệu Hugo Boss tại thị trường thời trang cao cấp Việt Nam quyết khẳng định phong cách và đẳng cấp của mình
20 THIẾT KẾ DỄ MẶC NHẤT TỪ TUẦN LỄ THỜI TRANG LONDON VÀ NEW YORK XUÂN HÈ 2015

20 THIẾT KẾ DỄ MẶC NHẤT TỪ TUẦN LỄ THỜI TRANG LONDON VÀ NEW YORK XUÂN HÈ 2015

Dù đi làm hay đi chơi, 20 thiết kế mà Bazaar chọn ra từ các bộ sưu tập Xuân Hè 2015 dưới đây sẽ giúp bạn khẳng định phong cách thời thượng mà vẫn không bị cho là "làm ...
6 CHIẾC MÁY KHÂU LÀM NÊN ĐẾ CHẾ THỜI TRANG HUGO BOSS

6 CHIẾC MÁY KHÂU LÀM NÊN ĐẾ CHẾ THỜI TRANG HUGO BOSS

Ít ai biết được rằng Hugo Ferdinand Boss đã đặt nền móng cho sự hình thành và phát triển của đế chế thời trang Hugo Boss bằng một khởi đầu khiêm tốn với chỉ 6 chiếc máy khâu
  “Mang giá trị đẳng cấp Châu Âu, sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo đến Việt Nam”. Tam Sơn là nhà ...
60 Lý Thái Tổ, Hoàn Kiếm, Hà Nội.
+84 43 937 8131
hugoboss.hn@tamsonfashion.com
  “Mang giá trị đẳng cấp Châu Âu, sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo đến Việt Nam”. Tam Sơn là nhà ...
Union Square, 116 Nguyễn Huệ, Quận 1, Hồ Chí Minh
+84 83 823 4062
hugoboss.hcm@tamsonfashion.com HUGO:
Các hãng khác

Bản điện tử chạy thử nghiệm, đang chờ cấp phép